Dries Mosch Weblog

januari 02, 2011
Het kerstpakket

december 19, 2010
Een oude zaak, machteloos 2

december 03, 2010
Machteloos

november 28, 2010
Beroerde Bestuurders

maart 13, 2010
In de gevangenis

februari 20, 2010
Het Plakspel

januari 15, 2010
Toen kon het wel!

december 30, 2009
Het strooibeleid

november 22, 2009
Tasjes vullen

november 10, 2009
De poeptoeters

oktober 28, 2009
De laatste regenten

oktober 18, 2009
Gekker moet het niet worden

november 06, 2008
Hoe ervaar jij dit

november 21, 2007
Hoera ik was een held

dinsdag, december 01, 2009


Het sprookje van de moslims en de tolerante Nederlander….

Ik kreeg deze gemaild, en wou hem jullie niet onthouden.
Gr. Dries Mosch



Het sprookje van de moslims en de tolerante Nederlander....

Ik ben moslim, ik woon in Marokko en ik ben zielig,
Geen probleem, dan kom je toch naar Nederland,
Ja maar ik heb geen geld,
Geen probleem, dan geven we je toch een uitkering,
Ja maar ik ben hier zo eenzaam,
Geen probleem, dan laten we toch je vrouw overkomen,
Ja maar ik mis mijn kinderen zo,
Geen probleem, dan laten we toch je kinderen overkomen,
Ja maar ik mis de rest van mijn familie ook,
Geen probleem, dan laten we toch je nicht, je neef, je oom, je tante overkomen,
Ja maar ik had altijd zo'n goed contact met mijn buren in Marokko,
Geen probleem, dan laten we die toch ook hierheen komen,
Ja maar die spreken geen Nederlands,
Geen probleem, dan regelen we toch een cursus voor ze
Ja maar dat kost geld,
Geen probleem, dan maken we de cursus toch gratis,
Ja maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in,
Geen probleem, dan blijf je toch lekker thuis,
Ja maar dan kan ik de folder van de Sociale Dienst niet lezen,
Geen probleem, dan vertalen we hem toch in het Arabisch voor je,
Ja maar de arts spreekt geen Marokkaans,
Geen probleem, dan regelen we toch een tolk voor je,
Ja maar de arts is een man en dat wil ik niet voor mijn vrouw,
Geen probleem, dan regelen we toch voor een vrouwelijke arts voor je,
Ja maar bij de gemeente wordt mijn vrouw door een man geholpen,
Geen probleem, dan regelen we toch een apart loket voor haar,
Ja maar ik wil geen afstand doen van mijn cultuur,
Geen probleem, dan laten we de Minister toch helpen jouw cultuur te wortelen in Nederland,
Ja maar ik ben niet tevreden met mijn huis,
Geen probleem, dan knappen we je wijk toch op voor een paar miljard,
Ja maar ik wil dat mijn kinderen worden opgevoed met de Koran,
Geen probleem, dan bouwen we toch een Islamitische school voor ze,
Ja maar kinderen zijn nog nooit in Mekka geweest,
Geen probleem, dan gaan ze toch lekker met de hele school een week naar Mekka,
Ja maar daar hebben we geen geld voor,
Geen probleem, dan subsidiëren we dat toch voor ze,
Ja maar het is zo ver lopen naar de moskee,
Geen probleem, dan bouwen we er toch nog eentje om de hoek,
Ja maar ik wil graag preken in het Arabisch horen,
Geen probleem, dan vliegen we toch een paar haat-imams in,
Ja maar mijn kinderen kunnen geen stageplaats krijgen,
Geen probleem, dan regelen we toch stageplaatsen voor ze,
a maar mijn kinderen kunnen geen werk vinden door hun hoofddoek,
Geen probleem, dan helpen we ze toch aan een baan,
Ja maar mijn kinderen willen een hoofddoek dragen in de sportschool,
Geen probleem, dan regelen we dat toch voor je dat ze dat mogen,
Ja maar ik wil dat mijn vrouw mannen geen hand geeft,
Geen probleem, de Commissie Gelijke Behandeling komt wel met een onnavolgbaar vonnis,
Ja maar ik voel mij gediscrimineerd,
Geen probleem, dan zetten we toch een Meldpunt Discriminatie voor je op,
Ja maar dat is weer zo'n gedoe als je analfabeet bent,
Geen probleem, dan regelen we toch voorbedrukte formulieren voor je,
Ja maar ik wil kunnen bidden op mijn werk,
Geen probleem, dan zorgen we toch voor een aparte gebedsruimte op je werk,
Ja maar mijn vrouw wil kunnen zwemmen in een boerkini,
Geen probleem, dan verplichten we de zwembaden toch gewoon om dat goed te vinden,
Ja maar er komen ook allemaal mannen zwemmen,
Geen probleem, dan regelen we toch dat zij apart kan zwemmen,
Ja maar die mannen willen naast haar zitten als ze naar het theater gaat,
Geen probleem, dan regelen we toch dat ze helemaal vooraan kan zitten naast andere vrouwen,
Ja maar ik wil niet dat jullie de Koran verbranden, want dan word ik heel erg boos,
Geen probleem, dan laten we de Minister President toch wereldwijd door het stof kruipen,
Ja maar ik wil mijn leerlingen wel kunnen leren dat Bijbels verbranden respect is,
Geen probleem, dan kom je dat toch gewoon uitleggen bij Pauw en Witteman,
Ja maar ik wil geen alcohol drinken,
Geen probleem, dat hoeft niet hoor,
Ja maar ik wil ook niet dat Jan Marijnissen alcohol drinkt,
Geen probleem, dan drinkt Jan Marijnissen toch gewoon ook een glas water,
Ja maar ik wil dat er geen kritiek wordt geleverd op mijn godsdienst,
Geen probleem, dat regelt Hirsch Ballin wel even,
Aan dit sprookje, en de onstuitbare opmars van de PVV, hebben meegewerkt :
Els Lucas,Gerard Spong, Job Cohen,Rik Grashof,Doekle Terpstra,Ella Vogelaar,Rina den Besten,Rene Danen,Harry de WinterAnja Meulenbelt,Geert Mak, Alexander Pechtold,Femke Halsema,De D'66 rechters,Nederland Bekent Kleur
Meldpunt Internet Discriminatie,
De Commissie Gelijke Behandeling,
En vele, vele anderen




Door whisper op 2009 12 01

heel goed geschreven ,,,hahahahah


Door carla op 2009 12 01

Ja, we lachen er wel om maar voorlopig ging en gaat het nog steeds zo.

Het kan nog erger, een vriendin van mij wilde ook eens iets doen voor deze mensen, ze ging ze helpen formulieren invullen, o.a. kinderbijslag,ze vroeg de (toen nog meneer) hoeveel kinderen hij had, hij zei :6 kinderen, toen kwam er een dame (zo,n geitewollensok) die greep in, ze zei, vul u maar 9 kinderen in hoor, dan is ook goed, mijn vriendin viel van haar stoel en is gelijk weggegaan, ze heeft het nog gemeld maar er is nooit iets mee gebeurd. ( dit was 1980)


Door Pantera op 2009 12 01

het idee dat nederland tolerant is is een mythe. Nederland was altijd een land waar ieder zijn plaats wist, waar geloven hun kerken hadden en dat was voldoende.

Religieuze politici vonden geloof prive en kwamen met echte argumenten ipv uit een oud boek te quoten.

Dat alles is over de christenen hebben gezien hoe schreeuwen, agressie en vooral beledigd zijn werken.

Donner gaf het voorbeeld al, 66% voor sharia moet je accepteren echter de huidige situatie 66% wil een seculiere staat vind hij doorgeschoten


Door tothepoint op 2009 12 01

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8307

Ik kende hem al maar hij blijft goed.
Heb er ook nog wel een :


Door tothepoint op 2009 12 01

Zonder islam…
Zonder islam leefden er 3000 mensen meer in New York. Zonder islam werd er geen toneelstuk afgelast. Zonder islam ook geen islamitische jurkendragers die over vrede zeuren. Zonder islam kon elke foto- of schilderijententoonstelling doorgaan. Zonder islam konden we tekenen wat we wilden. Zonder islam zouden onze ambassades in den vreemde geen bewaking nodig hebben. Zonder islam kregen onze kinderen een spaarvarkentje van de bank. Zonder islam ook geen aangepaste Barbie-poppen.

Zonder islam zouden onze zwaarbevochten vrijheden niet continu misbruikt worden. Zonder islam zou er ook geen gezeur over de sharia zijn. Zonder islam ook geen verstoring van lampion-optochten. Zonder islam ook geen gewelddadige overvallen op juweliers en andere kleine ondernemers. Zonder islam werden onze vrouwen niet voor hoer uitgescholden. Zonder islam zouden vrouwen en meisjes zonder angst voor moslimspuug en stenen over straat kunnen. Zonder islam ook geen debatten over inlevering van onze feestdagen. Zonder islam zou de criminaliteit ook stukken minder zijn. Zonder islam zouden winkeliers en supermarkten niet meer zo vaak de politie hoeven te bellen. Zonder islam zou er lang niet zoveel geld aan uitkeringen besteed worden. Zonder islam zouden we ook geen gezeur over integratie hebben. Zonder islam ook geen vernieling van kransen bij oorlogsmonumenten. Zonder islam ook geen gezeur over wie onze echte bevrijders waren.

Zonder islam zou Israël geen Palestijnse raketten te incasseren krijgen. Zonder islam zou er geen taliban bestaan. Zonder islam was Ahmadinejad wellicht een totaal ander mens. Zonder islam ook geen ophanging van kinderen. Zonder islam ook geen vervolging van homo’s, andersdenkenden, joden, christenen, afvalligen. Zonder islam hadden we ook geen Osama Bin Laden gehad.

Zonder islam zou Rotterdam verschoond gebleven zijn van een taqiyya-bruggenbouwer die steniging van vrouwen goedkeurt. Zonder islam was er ook geen politiek van de islamitische baarmoeder geweest. Zonder islam hoeven joden ook niet aan het gas. Zonder islam is het sowieso veiliger op straat. Zonder islam had R.T.Erdogan van Turkije ook niet zo’n grote smoel gehad. Zonder islam was de Navo geloofwaardiger geweest. Zonder islam hadden we ook geen islamitische infiltranten in de 2e Kamer en de diverse gemeenteraden gehad. Zonder islam hadden we nu waarschijnlijk een betere minister en staatssecretaris van justitie gehad.

Zonder islam had Armenië minstens 1 miljoen inwoners meer gehad. Zonder islam was niet alleen Ayaan Hirsi Ali niet besneden. Zonder islam kan de helft van onze gevangenissen worden gesloten, hoewel dat mèt de islam tegenwoordig ook schijnt te kunnen. Zonder islam zou Geert Wilders vrij rondlopen. Zonder islam was deelraadvoorzitter F.Elatik ook nooit begonnen over een doorgeschoten vrijheid van meningsuiting. Zonder islam was deelraadvoorzitter A.Marcouch ook nooit begonnen over koranonderwijs op openbare scholen. Zonder islam was die transseksueel nooit weggepest. Zonder islam had de benoeming van de nieuwe secretaris-generaal van de Navo geen problemen opgeleverd. Zonder islam zaten Onze Jongens beslist niet in Afghanistan. Zonder islam geen 13240 bloedige aanslagen sedert 9/11. Zonder islam was Theo van Gogh nog in leven. Zonder islam zou Geert Wilders nu fractievoorzitter van de VVD geweest zijn inplaats van Mark Rutte. Zonder islam was de waarheid nooit gedegradeerd tot racisme. Zonder islam sowieso geen apartheid. Zonder islam was Geert Wilders probleemloos het Verenigd Koninkrijk binnengekomen. Zonder islam verkeerde Gregorius Nekschot nu niet in onzekerheid.
Zonder islam was het Amsterdamse gemeenteraadslid Rena Netjes zo goed als zeker de zoveelste onbeduidende cda-MUTS geweest.

Zonder islam was de webmaster van HoeiBoei niet op het politiebureau ontboden. Zonder islam was de webmaster van geweta niet gearresteerd. Zonder islam was er nooit een Interdepartementale Werkgroep Cartoonproblematiek(IWC) geweest. Zonder islam was een legerimam ondenkbaar geweest. Zonder islam ook geen islamitisch tuig dat onze vrouwen steeds vaker verkracht. Zonder islam zouden de uitzendingen van opsporing verzocht een stuk korter zijn.

Zonder islam konden onze parlementariërs overal naartoe reizen. Zonder islam ook geen uitgebreide identificatieplicht. Zonder islam ook geen preventief fouilleren naar willekeur. Zonder islam hadden we ook geen laffe regering gehad. Zonder islam zou onze vrijheid van meningsuiting geen probleem zijn. Zonder islam ook geen aparte zwembaden en boerkini’s. Zonder islam ook geen gezeur over vrouwelijke artsen. Zonder islam ook geen gezeur over handen schudden.

Zonder islam ook geen NMO en NIO. Zonder islam ook geen subsidievretende moslimclubs en moskeestichtingen. Zonder islam ook geen overloze debatten met moslims en hun taqiyya-smoesjes: dat mag niet van allah. Zonder islam was het Nederlandse electoraat niet opgezadeld met kretologie van moslimvriendjes W.Bos & M.Hamer dat de islam bij Nederland hoort. Zonder islam ook geen gezeur over groepsbelediging en haatzaaien. De koran zaait haat, de koran beledigt, niet degenen die anderen op die praktijken attenderen. Zonder islam hoefde dit niet geschreven te worden. Beste lezer: vult u zelf maar aan, keus genoeg. Zonder islam was er ook geen Nieuwe NSB geweest. Zonder islam was er vast wel weer wat anders geweest…
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8487


Door Pantera op 2009 12 01

onze regering zou ook zonder islam laf zijn geweest,hebben ze een probleem opgelost dan?


Door tothepoint op 2009 12 01

Nee Pantera, ze hebben alleen maar nog meer problemen gecreerd.


Door Rob Veldman op 2009 12 01

To The Point over die laatste mevr. Netjes heb ik een tijdje terug al een artikel gemaakt.

. NEDERLANDSE CDA KANDIDATE STEUN MOSLEMS


Door Rob Veldman op 2009 12 01

NEDERLANDSE CDA KANDIDATE STEUN MOSLEMS
Written by Mnr RJ Veldman - Nederland
Thursday, 04 June 2009 09:41

Die kandidate vir die Christen Demokratiese Appel (CDA) me Rena Netjes het gesê dat sy ‘t gaan opkom vir die Moslems. “Deur die film Fitna van mnr. Geert Wilders word die Islam en die Moslems in ‘n kwade lig gestel”, het sy verklaar.
Me Netjes het voorts gesê dat sy “vind dat dit in ‘n Moslemland fyner is as in Nederland.

“Wat ek ook waardeer van Moslems is die sorg wat hul aan mekaar gee en dat hul baie respek het vir god en hulle hul godsdiens ernstig bejeën. Dis ‘n groot onreg wat mense soos mnr. Geert Wilders hulle aandoen. Dit moet stop. Die Party vir die Vryheid is nie ‘n demokratiese party nie en ek vind dat geen enkele party moet saamwerk met hulle nie”.

Die benaming Judasbok sal hierdie vrou dalk goed te pas kom.
Sy kyk gerieflik mis dat Moslems wêreldwyd en ooral probleme en konflik veroorsaak en dat die film Fitna suiwer op waarheid gebaseer is sonder leuens en oordrywing.
Ons moet die woorde van me Netjes maar regstel want die god wat sy noem is ons nie bekend nie en ook nie dat die Islam ‘n godsdiens is nie.
As ons kyk na bv Suid Afrika wat geteister word deur die Pagad moslemgroep wat dreig om bomme te lê en die Kaapse skiereiland onregeerbaar te maak kan ons nie enige tegemoetkomendheid verwag nie.
Wanneer ons elke dag ervaar dat Marokkaanse Moslems (Swartes) ons Nederlandse stede en dorpe terroriseer maar op Vrydag na die moskee gaan, sien ons ook geen enkele weg waarop ons kan uitreik na Moslems nie.
Ons glo liewer in mnr. Geert Wilders met sy helder politieke insig en moed van oortuiging om openlik vir die waarheid op te kom as in hierdie mevrou Netjes wat sand in ons oë wil strooi.

Last Updated on Thursday, 04 June 2009 11:29


Door Pantera op 2009 12 02

http://hoeiboei.blogspot.com/2009/12/de-wonderlijke-wereld-van-andrew.html

heel inzichtgevend iets zegt me dat dezelfde gedachte in nederland ook heerst(e)


Door Pantera op 2009 12 02

Door PJ vdr Weel op 2009 12 03

Beste Dries,
Wel grappig voor een cabaratier maar niet voor een politicus. “DE” moslims is te generaliserend. Werkt polarisatie in de hand. Er zijn zat Rotterdammers die hun moslim geloof, en ik zeg met nadruk “geloof”, beleiden zonder er anderen mee lastig te vallen. Deze groep zijn de trekkers en bruggenbouwers die LR moet zien binnen te halen. De excessen moeten we aanpakken maar niet “DE” moslims.


Door Rob Veldman op 2009 12 03

Peter natuurlijk zijn er moslims die normaal doen.

Als je echter vóór dat Minaretverbod bent word je een Rechts-populist genoemt door een vertegenwoordiger van de Moslimgemeenschap in Duitsland ene Hernn Aiman. Hij en nog een aantal waren te gast in een ARD Programma over het referendum.Nu zal je zeggen ja maar dat gebeurt toch niet in Nederland. Ik durf te stellen dat als er hier een referendum word gehouden en Geert Wilders is dit echt van plan)dan worden degenen die Ja stemmen door een zeer groot deel van de moslims weggezet als ‘populistisch dan wel Rechts-radicaal’.


Door PJ vdr Weel op 2009 12 03

Rob,
Ik begrijp dat jij je thuisvoelt op deze site, doordat de naam van Geert Wilders wel erg veel wordt genoemd en geroemd. Richt je aandacht ook eens op het verkiezingsprogramma. Als we in de komende 4 jaren de helft kunnen realiseren, dan is Rotterdam over 8 jaar het lichtende voorbeeld voor de nationale politiek. (reeds op dit moment, als oppositie partij, zijn er al zaken naar het Binnenhof gewaaid die reeds zijn opgepaktbij)


Door Rinus van de Heerik op 2009 12 03

Door PJ vdr Weel op 2009 12 03
Rob,
Ik begrijp dat jij je thuisvoelt op deze site
Wat bedoel je hier mee?


Door Maya op 2009 12 03

Ja Dries geeft een prima samenvatting van de vreemde manier waarop cultuurrelativisten reageren op een ongevraagde overstroming van islam in ons land.


Door Pantera op 2009 12 03

een typisch gesprek op de radio

“nieuwe nederlanders zijn net zo vrijgevig als anderen”

2 zinnen verder

“maar ze geven wel voornamelijk geld aan eigen land”

oftewel bij liefdadigheid wordt ook gewoon het geld aan familie ed meegeteld

zo kan ik het ook


Door Dries op 2009 12 03

DEze kwam ook nog binnen.
Gr Dries Mosch

Eens kijken of jij dit nog kan volgen ........................... 
Als je Noord Korea illegaal binnen komt, krijg je 12 jaar zware detentie. 
Als je Iran illegaal binnen komt, krijg je levenslang. 
Als je Afghanistan illegaal binnen komt, schiet men je dood.
Als je Saudi Arabië illegaal binnen komt, ga je heel lang de gevangenis in.
Als je China illegaal binnen komt, hoort men nooit meer iets van je. 
Als je Venezuela illegaal binnen komt, wordt je van spionage beschuldigd en zwaar gestraft.
Als je Cuba illegaal binnen komt, wordt je als politiek tegenstander opgesloten en rot je weg in een cel.

Echter.......als je illegaal NEDERLAND binnen komt, krijg je een baan. een rijbewijs, sociale voorzieningen, voedselbonnen, credit cards, een huurhuis met huursubsidie, gratis onderwijs, gratis medische verzorging, een sympathiserend politicus in Den Haag en met een beetje geluk....... zelfs stemrecht.

TJA..........maak mij eens duidelijk HOE DAT MOGELIJK IS !!!!!!


Door Rob Veldman op 2009 12 03

Ja Dries dat geeft al aan dat wij de Risee van de wereld zijn geworden.Men lacht hartelijk om zoveel naieviteit en profiteert er gretig van:

Ga naar Nederland het land van Melk en Honing en och hoe je het land binnen komt dat maakt niet uit.


Door Rob Veldman op 2009 12 03

Peter je hebt Rinus z’n vraag nog niet beantwoord. Wat bedoel je hiermee dat vraag ik me ook af.


Door PJ vdr Weel op 2009 12 03

Rob en Rinus,
Op mijn werk is het niet de gewoonte dat ik continue met andere zaken bezig ben. Voor deze toch even een uitzondering.

doordat de naam van Geert Wilders wel erg veel wordt genoemd en geroem.

Dit is jullie antwoord, stond trouwens al benoemd.


Door Rinus van de Heerik op 2009 12 03

@PJ vdr Weel
doordat de naam van Geert Wilders wel erg veel wordt genoemd en geroem.

wat is daar mis mee

Op je werk hebben ze het misschien te veel over koekjes?
Zo ja
En als die dan heel lekker zijn praat je er toch ook veel over als er niets anders te kiezen is


Door PJ vdr Weel op 2009 12 03

Rinus, jij kunt blijkbaar niet aangeven wat het verschil maakt / is tussen LR en de PVV.

Ik laat het hier maar bij, want aan polemiek hebben we niets en is zonde van onze energie.


Door Pantera op 2009 12 03

is dat nodig dan

leefbaar is een lokale partij, pvv een nationale partij die niet actief is in de rotterdamse politiek. Verschil genoeg in dat alleen, op issues zijn de pvv en lr het soms eens en soms oneens.

wat betreft dat de naam van wilders hier vaak genoemd wordt, euh waar niet van linkse clubjes zoals joop.nl via geen stijl tot de ikon (die met belastinggeld zelfs een anti programma maakt) is nederland met hem bezig


Door therese op 2009 12 03

ik weet het pvv is landelijk en l.r is voor ons rotterdammers ha ha


Door Beverman op 2009 12 04

http://www.volkskrant.nl/buitenland/article416110.ece/Amnesty_dringend_hulp_nodig_voor_vluchtelingen_Irak

Even wat cijfers voor Dries:
Volgens de UNHCR herbergt Syrië zo’n 1,2 miljoen Irakezen die het geweld in hun land zijn ontvlucht. In Jordanië leven momenteel zeker 800.000 Iraakse vluchtelingen. In Egypte, Libanon en Iran leven in totaal zo’n 200.000 gevluchte Irakezen.

Maar Dries heeft er een handje van de waarheid geweld aan te doen. Zo zag ik hem na de HvH rellen op Regio TV Rotterdam waar hij schaamteloos alleen Antillianen de schuld probeerde te geven. Gelukkig wordt er niet gelynched in dit land. Want Dries is echt een onverantwoorde ophitser.


Door therese op 2009 12 04

nou nou bever ken wel zien dat je dries niet ken ,maar ja er zijn altijd mensen die niet tegen de waarheid kunnen.
gewoon je kop in het zand blijven steken hoor


Door Rinus van de Heerik op 2009 12 05

Even wat cijfers voor Dries:
Volgens de UNHCR herbergt Syrië zo’n 1,2 miljoen Irakezen die het geweld in hun land zijn ontvlucht. In Jordanië leven momenteel zeker 800.000 Iraakse vluchtelingen. In Egypte, Libanon en Iran leven in totaal zo’n 200.000 gevluchte Irakezen.

Maar Dries heeft er een handje van de waarheid geweld aan te doen. Zo zag ik hem na de HvH rellen op Regio TV Rotterdam waar hij schaamteloos alleen Antillianen de schuld probeerde te geven. Gelukkig wordt er niet gelynched in dit land. Want Beverman is echt een onverantwoorde ophitser.


Door Rob Veldman op 2009 12 05

En zo is ‘t Rinus.


Door Dries op 2009 12 05

Beste Collega’s en Vrienden,

Ik moet jullie mededelen dat ik binnenkort zal gaan verhuizen naar Rome.
Hoewel het voor jullie wellicht een complete verrassing zal zijn, zat het er voor mij al heel lang aan te komen en ik heb me er dus volledig op voor kunnen bereiden.
De reden waarom ik ga verhuizen zal ik hieronder in de mail proberen uit te leggen.

Ik word namelijk Paus

De reden waarom ik zonder twijfel Paus zal worden is de volgende?

Want wie wordt er Paus ?

Antwoord : de beste onder de Kardinalen

En wie wordt er Kardinaal ?
Antwoord : de beste onder de Bisschoppen

En wie wordt er Bisschop ?

Antwoord : de beste onder de Dekens

En wie is de beste onder de dekens ?

Voilà, nu zijn w’er


Door Rob Veldman op 2009 12 18

Door Dries op 2009 12 21

Je bent politieman.
Je wandelt in een afgelegen straat met je vrouw en kinderen.

Plots verschijnt er een gevaarlijk individu voor je met een gigantisch mes.

Hij kijkt je recht in de ogen en brult dat hij je geld wil, terwijl hij jou en je gezin bedreigt met zijn gigantisch mes.

Jij hebt je dienstpistool bij je en je bent toevallig de beste schutter van je korps.

Je hebt slechts enkele seconden om na te denken en te reageren voordat hij aanvalt.

Wat doe je?

In Australië:
BANG!

In Amerika:
BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG!!

Herladen

BANG BANG BANG BANG BANG BANG BANG!!

Click click click click!

In Nederland :
Vooraleer over te gaan tot actie eerst een diepgaand onderzoek uitvoeren:
- Is het mes toevallig geen plastic namaakmes?
- Verkiest de aanvaller te spreken in het Arabisch, Turks, Duits, Engels, Frans of het Nederlands?
- Gaat dit incident invloed hebben op mijn kansen voor promotie?
- Gaat de media een profiel van hem maken en concluderen dat hij geliefd is door iedereen, zelfs door zijn hond?
- Is hij lid van een bende die goed geïntegreerd is in onze maatschappij?
- Is hij een nieuwe immigrant die niet goed weet hoe hij de politie moet benaderen?
- Is het een TBS’er op proefverlof die nog steeds slecht gereïntegreerd is in onze maatschappij?
- Gaat dit geval aangemerkt worden als een racistische actie en verlies ik mijn baan?
- Is dit een slachtoffer van alcohol en/of drugs en weet hij niet wat hij doet?

Actie: Ik zal hem dan eindelijk maar eerst vriendelijk vragen zijn wapen neer te leggen en als hij niet reageert op mijn herhaald en zeer vriendelijk verzoek, dan schiet ik hem neer.

DE GEVOLGEN:

In Amerika: een verslagje door middel van een standaard invulformuliertje van één bladzijde, felicitaties en de zaak is gesloten.

In Australië: Eenvoudig proces-verbaal; een verdachte is namelijk áltijd fout.

In Nederland: - Proces-verbaal met alle mogelijke en onmogelijke motivaties zoals waarom je hebt geschoten en of dat wel nodig was.

- Verslag aan de korpschef.
- Verslag aan de Burgemeester.
- Verslag aan de Rijksrecherche.
- Verslag aan de Algemene Inspectie.
- Inbeslagneming van je wapen.
- Tucht onderzoek.
- Verschijnen voor de onderzoeksrechter.
- Verschijnen voor de rechtbank als verdachte.
- Klacht tegen je met burgerlijke partijstelling door de familie.
- Klacht met burgerlijke partijstelling door het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racisme bestrijding (hij bleek een illegale vreemdeling te zijn).
- Veroordeling wegens doodslag.
- Oneervol ontslag.
- Jarenlang trauma met zelfmoordneigingen.

Zorg dat je erbij komt, bij de Nederlandse Politie moet je zijn.....


Door Rinus van de Heerik op 2009 12 21

Dries ga naar bed het is al laat


Door Pantera op 2009 12 21

"en Marokkaans-Nederlandse bestuurder die is betrokken bij de nieuwe moslimomroep SMO, behoort tot het fundamentalistische Moslimbroederschap. Yahia Bouyafa behoort tot de Moslimbroeders die volgens AIVD een ultraorthodoxe zuil in West-Europa willen creëren.”

gewoon doorlopen geen probleem


Door brullend spuitijzer op 2009 12 21

[quote="dries"]
Je bent politieman.
Je wandelt....................bij de Nederlandse Politie moet je zijn.....

Je kunt ook tegen zo iemand zeggen:

Rrrrrelaxxxxx!!

Je bent my Brrrotherrr!

dus laat dat sssssschietijzer zzzzzzakken dan krijg jij wat van my kk vette bling bling, o zzzzzzzoon van de proffffffeet Mohhhhhhammed!

Grote kans dat-ie enkel je niet van hoofddoek dan wel boerka voorziene dus hoogstwaarschijnlijk ongelovige vrouw en dito kind vermoordt en jou laat lopen.

Dit met veel meer zelfmoordneigingachtige consequenties dan wanneer je dat wandelende stuk Q-koorts gewoon zoals dat in dit soort kwesties geboden is, via een loodinjectie in de hartstreek preventief ruimt en via korpschef, burgemeester, rijksrecherche, AI, onderzoeksrechter, Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racisme bestrijding te horen krijgt dat je handelingsonbekwaam ergo ontslagen bent als dienaar der wet maar in ieder geval wel je vrouw en kind nog thuis op je hebt wachten wanneer je met hangende pootjes en betraand gelaat achter de keukengeraniums arriveert.


Door Beverman op 2009 12 21

Dries beschrijf je hier de actualiteit van bijvoorbeeld Hoek van Holland?. Waar een politieagent een agressieve moslim jongere neerschoot?.


Door Mr. Miyagi op 2009 12 26

**** ADMIN: VERWIJDERD WEGENS GROF TAALGEBRUIK ****


Door Maya op 2009 12 26

Heel vermakelijk Dries. Een grap zegt vaak veel meer dan 1000 a-viertjes.


Door Ronald Sorensen op 2009 12 28

Moslim jongere in H v H ?
Doet er niet toe, maar ik geloof niet dat het een moslim was.


Door Rob Veldman op 2009 12 28

Ik ook niet hoewel het wel VAAK om moslims gaat.


Door Bertusjr op 2010 03 12

Mijn vader zei ooit eens een keer ‘’Er komt een dag dat wij als nederlanders niets meer te vertellen hebben in ons eigen land’’.
Hij kreeg gelijk, althans zo voelt het bij mij wel.
Waarom zeg ik dit of waarom voel ik dit??
Ik ben een jongeman van 25 jaar en werk fulltime sinds mijn 17e.
Op mijn 16e jaar heb ik mezelf aangemeld bij de Koninklijke Landmacht waar ik op me 17e mocht beginnen. Na 6 jaar gediend te hebben als beroeps militair en 1 missie in irak had ik het eigenlijk wel gezien met het militaire leventje.
Ik had ervoor gekozen om er mee te stoppen en wat vaker en meer thuis te zijn. Na de landmacht ben ik vrachtwagen chauffeur geworden, dit kwam zo op mijn pad en ik moest toch me centen verdienen, dus waarom niet.
Ondanks dat ik me voor had genomen om geen vrachtwagen chauffeur te worden heb ik toch bijna 2 jaar bij dit bedrijf gewerkt. Helaas kwam toen de crisis om de hoek kijken en kon ik vertrekken. Na een paar maanden in de WW gezeten te hebben had ik toch redelijk snel alweer een baan gevonden om als vertegenwoordiger aan de slag te gaan, echter stond dit bedrijf op google bij tros radar als oplicters aardig boven aan (hier kwam ik helaas een stuk later pas achter) en heeft ook dat avontuur niet lang mogen duren.
Daarna weer de WW in gegaan en druk op zoek naar werk. Omdat ik me had voorgenomen om geen chauffeur te worden toen ik uit militaire dienst kwam en op dit moment de banen voor chauffeur ook niet in overvloed waren had ik ervoor gekozen om maar gelijk wat anders te proberen en te zoeken. Maar toen kwam de vraag wat wil ik eigenlijk gaan doen???
Op een gegeven moment en na een hoop zoeken kwam ik er achter dat er een landelijke banenmarkt was van het UWV werkbedrijf, ik ben daarna toe gegaan en na dat ik daar een uurtje had rond gekeken kwam ik daar een standje tegen waar op stond ‘’ 40 enthousiaste kandidaten gevraagd voor technische tekenaar in opleiding’’. Ik ben naar 1 van de dames die er bij stonden toe gelopen en heb daar een dik uur staan praten over wat mijn verleden was en of ik er voor in aanmerking kwam enzovoort.
Nou uit eindelijk bleek dat ik er zeker wel voor in aanmerking kwam, maar ik moest wel een WW uitkering hebben die had ik op dat moment nog niet aangevraagd omdat ik er van overtuigd was dat niet nodig te hebben en zo wel weer werk zou hebben, echter de realiteit bleek anders te zijn. Maar goed dit was een mooie kans voor een nieuw begin en iets heel anders en ook voor iets wat mijn intreseerde. Dus ik heb me aangemeld bij de WW. Al die tijd heb ik contact gehouden met het bedrijf die deze opleiding verzorgde en zei vertelde mij dat ik een gesprek moest hebben met mijn werk coach en dat het dan allemaal zo geregeld kon zijn en dat moest allemaal geen probleem zijn.
Dus ik een afspraak gemaakt met mijn werk coach en het bleek dat ik een nieuwe werk coach had gekregen omdat mijn vorige van mijn vorige WW periode een andere groep toeg gewezen had gekregen. Vond ik verder geen probleem dacht ik. Fout gedacht van mij!!!
Ik kwam daar op mijn afspraak was netjes gekleed en netjes op tijd ik werd geroepen door mijn werk coach en mij viel op dat dit een jonge dame met een hoofdoek op was en ik schat in van marokaanse afkomst, ook daar had ik verder geen problemen mee zo lang zei maar het beste met mij voor hebt want daar is zei immers mijn coach voor toch?? WEER FOUT!!!!! Helaas deze had dus niet het beste met mij voor, in het begin van het gesprek hadden we een soort van introductie ik heb haar verteld wie ik ben en wat ik gedaan heb en zei heeft daar een soort CV van gemaakt voor haar eigen gebruik. Zei heeft daarna aan mij gevraagd of ik al iets op het oog had, dus ik heb haar verteld over de opleiding die ik had gezien bij hun op de banenmarkt. Werd gewoon meteen van tafel geveegd!!! Ongelofelijk!!! Ze zei ik zal het overleggen met een collega maar reken er maar niet op. Ik had haar gevraagd waarom niet, en zei gaf mij als antwoord omdat ik mijn groot rijbewijs had dus ik moest daar maar wat in gaan doen. Toen heb ik haar verteld dat ik in irak had gezeten en dat het werk op de weg op een vrachtwagen mij doet terug denken aan de tijd in irak en dat ik daar liever niet te vaak meer aan terug denkt. Toen zei zei dat ik ervoor gekozen heb om vrachtwagen chauffeur te worden dus dat ik daar ook maar in moest gaan werken. Toen ik haar had uitgelegd dat ik niets te kiezen had maar dat die rijbewijzen bij mijn functie hoorde in het leger en dat ik wel verplicht was om die te halen omdat ik anders niet geschikt voor mijn functie was had ze daar nog steeds geen begrip voor.
Ik heb haar toen verteld dat ik dus niet terug wilde op de vrachtwagen ik daar ook niet gemotiveerd voor was/ben en dat als een werknemer dit ook zou merken aan mij ik waarschijnlijk niet eens door me proeftijd heen zou komen en dus zo weer terug bij haar aan het bureau zou zitten. Ik heb haar toen uitgelegd dat als ze mij wel naar die cursus toe zou sturen ik 3 maanden een opleiding kreeg 3 maanden stage moest vervullen en dat hun mij daarna een baan garantie zouden geven van zoiezo ander half jaar, dus dat ze mij dan zoiezo 2 jaar niet zou zien en ik zeker weten 2 jaar geen gebruik hoefde te maken van de WW en of andere uitkeringen (in mijn ogen beter voor mijn toekomst en goedkoper voor de overheid). Maar ook daar kon ik haar niet mee overtuigen merkte ik op. Ik ben daar toen vertrokken boos en teleurgesteld. Het bedrijf die de opleiding verzorde en waar ik ondertussen een redelijk goed contact mee had opgebouwd die had ik ingelicht over de stand van zaken wat er besproken was en hoe het er voor stond en dat dat dus niet zo best was. Hun vertelde mij dat zei nog wel contact op gingen nemen met haar om haar ervan te overtuigen dat ik de juiste kandidaat was voor deze opleiding. Ook dit mocht helaas niet baten. De volgende dag aan het eind van de dag kreeg ik een email van mijn werk coach waarin zei mij vertelde dat ze me niet aan ging melden voor die cursus omdat zei daar het nut niet van in ziet en dat ik maar wat met mijn rijbewijzen moest gaan doen en dat ze een vacature mee had gestuurd. Ik er flink de balen in en ondertussen aan het kijken wat voor soort vacature ze had mee gestuurd. Deze vacature was voor een groothandel in sport artikelen en de gevraagde ervaringen die gevraagd werden was het werken in een magazijn dat had ik dus al nooit gedaan, en een rijbewijs B.
Nou ben ik nou gek of is zei het?? Ze loopt te hameren op de rijbewijzen die ik heb en wat doet ze.... stuurt me een vacature voor iemand met rijbewijs B. Half Nederland zit werkeloos thuis met een rijbewijs B en ik krijg die vacature. Maar goed ik heb nog een klacht ingediend mijn hele verhaal gedaan ook aan gegeven dat ik liever een andere werk coach zou willen, maar helaas na een paar weken viel er een vrief op de mat waar in stond dat mijn klacht was afgewezen deze mevrouw hoofdoek goed gehandeld had en dat ik dus ook geen nieuwe werkcoach kreeg toegewezen. Waar ik dus heen wil met dit hele lange verhaal is eigenlijk waar ik mee begonnen ben. Mijn vader zei ooit eens een keer ‘’Er komt een dag dat wij als nederlanders niets meer te vertellen hebben in ons eigen land’’.
Die dag was voor mijn gevoel nu gekomen, ik een nederlandse jongen van 25 jaar met 8 jaar fulltime werk ervaring, die zijn land heeft gediend met letterlijk gevaar voor eigen leven, wordt nu door een marokaanse dame inclusief met hoofdoek verteld wat hij met zijn toekomst moet gaan doen.
Het is ongelofelijk en hoe hebben wij het zo ver kunnen laten komen in dit land??
Dit zit mij al een hele tijd hoog, en misschien leest niemand dit maar dan heb ik het in ieder geval hoop ik een beetje van me af kunnen schrijven.

Gr Bertus jr


Door Rob Veldman op 2010 03 12

Beste Bertusjr

Ongeloofelijk!!! Ik heb je verhaal van het begin tot het eind gelezen.
Je vader heeft gelijk er is geen andere conclusie mogelijk.
Ik ben blij dat we gelukkig kranige partijen als LEEFBAAR ROTTERDAM en de PVV hebben die deze ontwikkelingen een halt zullen toeroepen en daarna zullen gaan stoppen.


Door Ivonne op 2010 03 12

Lieve Bertus,

Je sluit af met de woorden dat misschien niemand dit leest. Ik heb het gelezen, woord voor woord.

Helaas is jouw geval één van de ontelbare kromme gevallen, die deze maatschappij tegenwoordig kent. Mensen kunnen het niet meer begrijpen – dus ook jij niet. Ik kan je over vele van dit soort gevallen vertellen, maar daar ben jij niet mee geholpen.

Ik ben enerzijds verbaasd dat jouw aanvraag voor een andere coach geweigerd is. Juffrouw theedoek – zo ik haar nu even zeer denigrerend zal noemen – vindt dat jij vanwege het groot-rijbewijs niet in aanmerking komt voor de cursus, en zij stuurt jou vervolgens een vacature voor een functie…… waar je géén groot-rijbewijs voor nodig hebt! Als ik jouw verhaal lees, dan lijkt mij jouw klacht zeer gegrond.

Anderzijds verbaasd het mij niet meer, omdat ik al zo vaak over gelijksoortige gevallen heb gehoord en gezien. Misschien is haar meerdere van het type ‘pamperen’, als je begrijpt wat ik bedoel. Tegen het ‘pamperen’ komt gelukkig steeds meer verzet.

Vertel je vader dat hij gelijk had en heeft.

Ik wens je veel succes bij deze persoonlijke strijd. Geef de moed niet op en laat de moed ook niet in de schoenen zakken.

Een begripvolle groet,
Ivonne


Door Blondtttt op 2010 11 21

Beste Bertus,

Misschien een hele late reactie.
Maar ik heb alles gelezen…
EN JA HET KLOPT.
Heb ongeveer hetzelfde.
ondertussen weet ik WEL
wat ik ga doen na het
behalen van mijn diploma.
De politiek in!
volgend jaar hoop ik te
solliciteren bij LR.

Groetjes, Selina.


Door Bertusjr op 2010 11 23

Beste Selina,Ivonne en Rob,

Bedankt voor jullie reacties!!!
Niet alleen een late racties van jou Selina (wat niet uit maakt vind het al leuk om te lezen smile)maar ook een late reactie van mij.
Ik heb mijn stuk nog even terug gelezen, en het verleden herhaald zich weer, precies wat ik voorspeld had.
Zit weer in de WW al 2 maanden ofzo na herhaaldelijk bellen met het UWV voor een afspraak met een werkcoach werd ik vandaag eindelijk een keer gebeld.
Ik had alweer contact opgenomen met het bedrijf waar ik het hiervoor over heb gehad die die cursus geeft of ze nog steeds samen werken met het UWV en ja hoor dat doen ze nog steeds.
In de hoop dat ik nu een andere werkcoach zou krijgen omdat ik nu weer een jaartje verder ben en misschien ondertussen wel in een andere leeftijds indeling zou zitten.
Werd ik dus vandaag opgebeld door het UWV met de mededeling dat ze een ander systeen hebben.
Je hoeft tegenwoordig niet meer langs te komen en op gesprek..... nee het kan nu allemaal via de telefoon geregeld worden (lekker persoonlijk).
De geen die mij belde haar naam weet ik al niet eens meer, ze vertelde wel dat mijn caoch en contact persoon weer de zelfe mevrouw hoofddoek was als waar ik eerder over geschreven hebt.
Ik heb haar al verteld dat ik het daar natuurlijk niet mee eens ben en dat ik een andeer wilde en of dit mogelijk was.
Ze ging het even voor me navragen......
Nee het kon niet want ik had al een keer een klacht tegen haar ingediend en die was al ongegrond verklaard, ik kon hoog uit nog een bezwaarschift maken en proberen een andere coach te krijgen.
Snappen jullie het dan snap ik het ook?!?!?!?
Nee het kan niet en ja ik kan een bezwaarschrift indienen voor een andere coach. Volgens mij weten die mensen echt zelf niet wat ze allemaal vertellen.
Maar goed ik gaat dus maar proberen om een zo goed mogelijk bezwaarschrift in te dienen en zo snel mogelijk want die cursus begint alweer in januari.
Pffffffffff wat ben ik weer boos zeg!!!
Zo maar weer even naar de sportschool om al me woede en frustatie er uit te werken.
Sorry voor de spelfouten of dat het misschien allemaal een beetje raar staat opgeschreven. Maar ben gewoon weer aan een stuk door aan het typen om me hart te luchten en om ook weer een beetje de kwaadheid van me af te schrijven en me weer op te maken voor de strijd tegen het UWV. Zodra ik weer meer weet of bericht heb dan lezen jullie het!!

Groetjes Bertus


Door Rob Veldman op 2010 11 23

Beste Bertus

Gelukkig worden ze overal wakker kijk naar Duitsland,Oostenrijk,Zwitserland en België. het is nog niet te laat maar wel al ver over twaalf dankzij de laksheid en gezapigheid van de linkse politici en ten dele ook van de liberalen en de christendemocraten. Zij immers deden ook weinig om de tekenen die al in de jaren 70-80 zichtbaar werden en die de contouren vormden van de grote problemen waar we nu mee kampen tegen te gaan.


Door Esther Jelinek op 2010 11 23

Commentaar pagina 1 van 1 paginas

Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om commentaar te kunnen geven...
Rechts boven in de hoek kunt u dit doen.